Ihan huippu olo! Olen jättänyt kaikki hiilarit pois, syön raejuustoa kuin pahempikin bodari ja olo on MAHTAVA! Lisäksi olen jättänyt masennuslääkkeet pois, ei ahdista, ei itketä ja tuntuu, että minulla on ernergiaa juosta vaikka maratonin. Paino on pelkästään täällä viikolla tippunut 1,4kg.

PTn kanssa menee lujaa. En ole ikinä nauttinut liikunnasta yhtä paljon. Me nauretaan ja pidetään hauskaa samalla kun minä hikoilen. Olen nyt kolmen viikon aikana käynyt keskimäärin 5kertaa viikossa salilla, kaksi kertaa painoja nostamassa ja kolme kertaa hikijumpassa. PTn kanssa ollaan myös alettu harjoittelemaan juoksemista, me like! :)  *Se että siellä salilla on sellainen melko mukavan oloinen, eikä pahemman näköinenkään, mies saattaa toki vaikuttaa siihen että siellä niin kovasti tykkään käydä* Viaton

 

CFB253CD5DCD624EB992DF7D8B770533.png